Pošlite mi poštou viac informácií
alebo volajte 0910 855 550
Realitné kancelárie patria skôr medzi menšie firmy, ktoré k fakturáciám využívajú jednoduché nástroje, ako sú napr. Excel, prípadne nejakú spoplatnenú online službu. Využívaním softvéru backOFFICE® môžete svoju fakturáciu posunúť na vyššiu úroveň, ktorú poznáme len z profesionálnych ekonomických systémov a to v cene balíku našich služieb.
Okrem štandardného rozsahu položiek, ktoré sa na faktúre vypĺňajú a sú plne v súlade s platnou legislatívou, nájdete v našom fakturačnom systéme aj funkciu našeptávača. Znamená to, že pri zadávaní odberateľa vám systém automaticky ponúkne na výber z už zadaných odberateľov, vám stačí odberateľa len potvrdiť. Údaje sa doplnia automaticky.
Máte viacero firiem? Žiadny problém!
Náš fakturačný systém dokáže pracovať s viacerými firmami. Je výhodou mať všetky faktúry v jednom systéme a veľmi jednoducho sa v nich orientovať.
Náš systém viete využiť aj v prípade, že vaša firma je platcom DPH. Faktúry sú vystavené v súlade s legislatívou a pri každej fakturovanej položke je možné nastaviť výšku DPH.
V zmysle legislatívy ste povinní pri platbe za služby inou spoločnosťou z členskej krajiny EU vyfakturovať sumu bez DPH. Fakturačný systém backOFFICE® platby do iných štátov plne podporuje a súčasťou takto vystavenej faktúry je aj právna doložka v anglickom jazyku.
Uľahčite svojim klientom úhradu vašej faktúry, budete mať peniaze rýchlejšie na účte. Faktúry vygenerované cez backOFFICE® obsahujú praktický QR kód, ktorý stačí pri úhrade cez aplikáciu banky načítať. Platby neboli nikdy jednoduchšie.
Po vystavení faktúry vám stačí jedno kliknutie na to, aby vaša faktúra vo formáte PDF skončila v emailovej schránke vášho klienta. Už žiadne vypisovanie emailov, stačí jeden klik.
Faktúry sú generované do PDF, vaše logo sa na nich zobrazuje v najvyššej kvalite – v krivkách. Je veľmi kvalitné aj po vytlačení na papier. Každá faktúra obsahuje aj QR kód, ktorý vašim klientom výrazne uľahčí úhradu faktúry – stačí ho nasnímať aplikáciou banky. Vygenerovanú faktúru viete odoslať jedným klikom na email odberateľa.
Všetky faktúry za celé obdobie rozdelené po rokoch máte kedykoľvek k dispozícií. Prehľadným filtrom si viete zobraziť minulé obdobia a všetky vystavené faktúry.
Náš systém vám vie za konkrétne obdobie vypočítať sumu uhradených faktúr, ale aj sumu neuhradených faktúr a vy tak máte stále prehľad o tom, koľko vám ešte príde na účet peňazí.
Jednoduchým označením právomoci viete maklérom úplne zamedziť prístup k funkcii fakturácie, prípadne im povoliť len nahliadanie. Máte plnú kontrolu nad tým, kto sa k vašim faktúram dostane a kto ich môže vystavovať.
Náš systém pracuje nie len s databázou vašich odberateľov, ale aj s databázou slovenských firiem. Stačí začať zadávať IČO, alebo názov firmy a ostatné údaje doplníme automaticky za vás. Šetríte čas a pracujete profesionálne.
Všetky faktúry generujeme v kvalitnom formáte PDF s vašim logom v krivkách a s QR kódom. Faktúry je v tomto formáte možné aj automaticky ukladať na vašom účte Google Drive v samostatnom adresári a v prehľadnej štruktúre podľa mesiacov. Vďaka tomuto prepojeniu s vašim cloud úložiskom Google drive dokážete svoje faktúry za vybrané obdobie veľmi jednoducho zdielať napríklad so svojou účtovníckou firmou, alebo ekonomickým oddelením. Zdielanie a prepojenie s Google drive dokážete kedykoľvek ukončiť.
Naši odborníci vám radi odpovedia na otázky a ukážu všetky výhody spojené s využívaním nášho softvéru. Porovnajte si funkcie balíkov backOFFICE®, vyberte si pre vás najvhodnejší a kontaktujte nás pre dohodnutie prezentácie systému.
info@backoffice.sk +421 910 855 550